If u want to eat curry, dont go the Indians, they will eat u first.


Nåja, hade tänkte blogga lite tidigare, men en decimeterlång liten sparvel till kackerlacka ville ha en fight så vi har haft en 3 ronders innan jag slutligen kunde gå tillbaka till sovrummet.

Har varit en lång dag med massa fönstershoppande igen. Och hann även äta lite gott. Fick min mangopancake och hotpot till slut. JÄvligt gott och jag kan inte klaga mer. Lite dyrt dock med hotpoten men det får man räkna med när man går till lite finare ställen. Gillade såsen jag lyckades fina på något sätt. Bild kmr upp senare.

Annan rolig sak som hände var när vi skulle gå till den speciella byggnaden på orten vi var på. En byggnad som bara bestod av indiska restauranger och som vissa ser ut som deras eget hem typ. Sakta men säkert gick jag mot byggnaden. Och jag bröt direkt mot regel nr 1 i Hong Kong. Ta aldrig reklamblad utan anledning. Men just då had ejag anledning, ville nyfiket kolla om det var nån menu man kollade på. Han utbrast, kom till våning 3! :D.

Men sekunder senare kom en bisvärm av indier. VÅNING 4, VÅNING 5, VÅNING 6! Jag och Kevinsarna fattade vinken direkt och vände på klackarna o gick en anann väg. Herregud men de curryälskande Indierna följde efter mig i drygt 100 meter innan de tröttnade, men de var verkligen på fejset på mig, och då menr jag verkligen åp fejset.

Lite obehaglig känsla men ändå ganska kul på något sätt. Hade lätt blivit bra Youtube-material som Kevin sa.

Nåja dags att sova. Bildregnkommer imorgon, är för trött att ladda upp efter min 3 ronders fight mot MR.Coackroach.

Night peepz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0